Kuruma ait tüm şikayet/talep başvuru kanallarını tek bir merkezi yapıda toplayıp, harita üzerinde konumları ile beraber görüntüleme, takip ve raporlamalarının yapılabildiği sistemimizdir.
Örnek olarak, gelen şikayetler/talepler ile ilgili il, ilçe, mahalle ve sokak konum detayları ile beraber, Şikayetlerin/taleplerin müdürlüklere göre dağılımı, konulara göre dağılımı, talep durumuna (cevaplanmış/cevaplanmamış) göre dağılımı ve ortalama çözüm sürelerinin istatistik bilgileri ile ilgili raporlamaların tek bir ekrandan yapılabilmesi sağlanmaktadır.
Bu sistem ile yöneticiler, kendi sorumluluk bölgeleri ve sorumluluk alanları ilgili gelen tüm teleplere anında hakim olup hızlı çözüm sunarak hizmet kalitesini en üst seviyede tutabilmektedir.
Glia İnovasyon ihtiyaçlarınız doğrultusunda sizlere en doğru çözümü sunacak ve sizleri hep bir adım önde tutacaktır.